PERINGATAN :

Komen TanpaNama (Anonymous) tidak dibenarkan. Sila letak nama samaran anda.


Sunday 4 October 2015

Rahsia Serangan Mahathir Mohamed Terbongkar!

Tuan-Tuan dan Puan-Puan semua...

Anda semua ingat Mahathir Mohamed menyerang Najib Razak kerana Mahathir Mohamed cukup bengang dengan Najib Razak. Malah anda semua ingat Najib Razak adalah seorang PM yang cukup lemah. Lebih lemah berbanding Abdullah Ahmad Badawi.

Haha, Anda tersilap.

Mahathir Mohamed adalah penyokong paling kuat Najib Razak. Tindakan yang dibuat oleh Mahathir Mohamed menghentam Najib Razak didalam media adalah satu tindakan strategis yang sebenarnya akan menaikkan lagi kekuatan kepada Najib Razak.

Dengan pengaruh media arus perdana yang majoritinya dikuasai oleh pemuka-pemuka Mahathir Mohamed, amat mudah sebenarnya untuk menaikkan lagi kekuatan kepada Najib Razak. Kita lihat semacam Mahathir Mohamed menyerang segenap segi Najib Razak, namun kita semua akan terpana apabila pada saat akhir menjalang PRU14 dimana masa itu Mahathir Mohamed akan membuat satu pergerakan drastik yang tidak disangka.

Menjelang hari terakhir sebelum proses pembuangan Undi PRU14, dijangkakan Mahathir Mohamed akan keluar di media-media arus perdana membuat satu siding akhbar yang menyatakan bahawa betapa beliau tersilap menyerang Najib Razak. Bagaimana Najib Razak adalah betul sejak dari mula. Bagaimana Mahathir Mohamed telah terpengaruh dengan pihak-pihak yang berkepentingan untuk menjatuhkan Najib Razak.

Dan dengan ini Mahathir Mohamed akan menyeru semua warga Malaysia untuk menyokong Najib Razak sebagai Perdana Menteri. Dimana dengan "pengaruh" (kononnya) Mahathir Mohamed, nilai matawang RM akan kembali pulih sebelum detik terakhir pembuangan undi PRU14.

Rakyat tidak akan perasan bahawa permainan menjatuhkan nilai matawang ini sebenarnya dibuat oleh semua pihak yang bersekongkol dengan Mahathir Mohamed demi untuk survival BN menjelang PRU14. Mereka akan memastikan bahawa Najib Razak adalah penyelamat kepada Malaysia dan memang layak untuk memimpin Malaysia. Sokongan padu dari PAS memang amat dialu-alukan oleh perancang strategi ini.

Untuk pengetahuan semua, ada utusan dari Mahathir Mohamed yang telah dihantar bertemu dengan beberapa pimpinan PKR dan PAS untuk mengusulkan perkara ini sejak dari mula. Malah tindakan beberapa pimpinan PKR dan PAS memang mendapat restu dari Mahathir Mohamed dan Najib Razak.

Oleh itu, sila perhatikan ruangan ini.

Sekian Wabillahitaufiq

Meor Yeop Meor Muhammad
4th Force
http://forthforce.blogspot.my

No comments:

Post a Comment

Kepada yang nak memberikan komen, sila patuhi syarat-syarat ini.

1. Sila guna bahasa yang berakhlak. Caci maki hamun tidak dibenarkan.
2. Sila guna nama sendiri atau nama samaran. Komen tanpa nama (anonymous) tidak akan dibenarkan.
3. Fakta kena jelas. Auta kena pulas.
4. Anda dipertanggungjawabkan atas komen anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...